Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém pro zpracovaní skóre z metod identifikace proteinů v tandemové hmotnostní spektrometrii
Valla, Martin ; Svobodová-Vařeková, Radka (oponent) ; Provazník, Ivo (vedoucí práce)
Cílem práce bylo nalezení metody generující jeden určující parametr pro sjednocení výsledků z různých nástrojů identifikace proteinů v tandemové hmotnostní spektrometrii. Data na výstupu z hmotnostního spektrometru jsou zpracována ve dvou na sobě nezávislých nástrojích Mascot a X!Tandem. Výsledky jsou pak navrženou metodou zpracovány a unifikovány jediným parametrem jednoznačně určujícím identifikaci nalezených proteinů. Navržený skórovací parametr se označuje jako Metaskóre a je výstupem metody, která byla implementována v prostředí MATLAB a prakticky ověřena na reálných datech z veřejně přístupné databáze.
Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji
Krejčová, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji Cíle: Cílem práce je navržení archetypu značky pro mistrovství světa v ledním hokeji, který bude vycházet především z kvalitativního výzkumu zaměřeného na vnímání značek hokejových mistrovství světa z let 2007-2017. Metody: Důležitou součástí diplomové práce byl marketingový výzkum vnímání značek hokejových mistrovství světa, při kterém bylo využito elektronické a písemné dotazování. Teoretická část vychází především z analýzy dokumentů (teoretická reflexe). V analytické části jsem využila také popisnou analýzu. Výsledky: V diplomové práci byl navržen archetyp značky pro mistrovství světa v ledním hokeji. Archetyp byl pojmenován Férový chlap a nese v sobě některé základní hodnoty typické pro hokejové prostředí (například fair play, přátelství či respekt). Klíčová slova: archetyp, logo, maskot
Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji
Krejčová, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji Cíle: Cílem práce je navržení archetypu značky pro mistrovství světa v ledním hokeji, který bude vycházet především z kvalitativního výzkumu zaměřeného na vnímání značek hokejových mistrovství světa z let 2007-2017. Metody: Důležitou součástí diplomové práce byl marketingový výzkum vnímání značek hokejových mistrovství světa, při kterém bylo využito elektronické a písemné dotazování. Teoretická část vychází především z analýzy dokumentů (teoretická reflexe). V analytické části jsem využila také popisnou analýzu. Výsledky: V diplomové práci byl navržen archetyp značky pro mistrovství světa v ledním hokeji. Archetyp byl pojmenován Férový chlap a nese v sobě některé základní hodnoty typické pro hokejové prostředí (například fair play, přátelství či respekt). Klíčová slova: archetyp, logo, maskot
Systém pro zpracovaní skóre z metod identifikace proteinů v tandemové hmotnostní spektrometrii
Valla, Martin ; Svobodová-Vařeková, Radka (oponent) ; Provazník, Ivo (vedoucí práce)
Cílem práce bylo nalezení metody generující jeden určující parametr pro sjednocení výsledků z různých nástrojů identifikace proteinů v tandemové hmotnostní spektrometrii. Data na výstupu z hmotnostního spektrometru jsou zpracována ve dvou na sobě nezávislých nástrojích Mascot a X!Tandem. Výsledky jsou pak navrženou metodou zpracovány a unifikovány jediným parametrem jednoznačně určujícím identifikaci nalezených proteinů. Navržený skórovací parametr se označuje jako Metaskóre a je výstupem metody, která byla implementována v prostředí MATLAB a prakticky ověřena na reálných datech z veřejně přístupné databáze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.